Author Topic: Question  (Read 83 times)

Pistol Princess

  • Member
  • Rep: 2
Question
« on: July 11, 2019, 08:18:53 PM »
where can i find like a list of servers/games?

Pistol Princess

  • Member
  • Rep: 2
Re: Question
« Reply #1 on: July 11, 2019, 08:36:15 PM »
nvm i found it , also what happened the the gmod server?

Nobot

  • Director
  • *
  • Rep: 6
Re: Question
« Reply #2 on: July 14, 2019, 01:01:40 AM »
The gmod server was kinda slow and it ended up dying. That was our first time hosting a gmod server... So it was really just a test of sorts. We are planning on bringing it back, and we've been adding a lot more servers as of late. Sorry for the late response btw, we don't use the forums much, but it is a good way for people to ask questions outside of the Discord if they need to.

Pistol Princess

  • Member
  • Rep: 2
Re: Question
« Reply #3 on: July 15, 2019, 10:26:48 PM »
Thanks and yeah gmod ttt was genuinely fun when everyone from the server just relaxed w/ staff it was super fun and we gotta bring that enjoyment back lol and it was nice being a trial mod and meeting new people , it was the best experience i had and being active